Reelsy, Shortsy i TikToki, które sprzedają
Wykorzystaj algorytm i docieraj do setek tysięcy nowych Klientów w social media
Nie trzeba być samemu ekspertem, aby tworzyć angażujące treści wideo na social media, jeśli ma się ich obok!
Michalina Chmielewska
Jak zbudowana jest angażująca rolka na Instagram?
Masz 2-4 sekundy na przyciągnięcie uwagi odbiorcy, który scrolluje Instagram. Pierwsze słowa i sceny są kluczowe.
Gdy masz uwagę, skupiasz się na przekazaniu głównej treści. Powinno być to skondensowane do maks. 2-3 punktów.
Po obejrzeniu odbiorca powinien doskonale wiedzieć, co ma dalej zrobić. Zasubskrybować Twój kanał? Wypełnić formularz kontaktowy?
Rolki możesz wygodnie robić na dwa sposoby
Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć zaangażowanie, budować świadomość marki czy generować sprzedaż, pomożemy Ci osiągnąć cele marketingowe i zbudować trwałe relacje z Twoją publicznością.
Z każdego odcinka wycinamy najciekawsze, krótkie fragmenty, które maksymalnie zwiększają zasięg.
Stworzymy od podstaw rolkę na podstawie skryptu lub zadawanych pytań w studio.
Dla Ciebie jesteśmy…
Łączymy marketing, psychologię oraz produkcję wideo w przestrzeni dla twórców
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę na YouTube, czy poszukujesz sposobu na odświeżenie istniejącego kanału. Stworzymy dla Ciebie materiały, które Twoja konkurencja będzie chciała kopiować.
Zobacz efekty naszych Klientów
Daj znać, czego potrzebujesz – odezwiemy się w ciągu 24h.
(tylko 5 krótkich pytań – 1 min)